PRZYJMOWANIE ZGŁOSZEŃ POMYSŁÓW DO BUDŻETU RADY DZIELNICY CHEŁM NA ROK 2025
Rada Dzielnicy Chełm rozpoczęła przyjmowanie zgłoszeń do budżetu Rady na 2025 rok.
Zgłaszane inicjatywy powinny dotyczyć wspierania lokalnych inicjatyw i organizowania wydarzeń z zakresu: poprawy bezpieczeństwa i porządku,
poprawy jakości życia mieszkańców,
kultury, edukacji, rekreacji,
integracji mieszkańców,
ochrony zdrowia,
utrzymania i rozwoju infrastruktury,
realizacji drobnych inwestycji.
Zgłaszane inicjatywy muszą zostać zrealizowane w 2025 roku.
Pomysł dotyczący inwestycji musi być możliwy do realizacji na terenach należących do Miasta Gdańska.
Jak zgłosić swój pomysł?
– mailowo na adres: radachelm@gmail.com;
– poprzez Facebooka: www.facebook.com/RadaChelm;
– listownie / do skrzynki pocztowej na adres: Rada Dzielnicy Chełm, ul. Cebertowicza 3-5, 80-809 Gdańsk.
Zgłoszenia pomysłów przekazywane w innej formie mogą zostać pominięte.
Do kiedy można zgłaszać pomysły?
Na zgłoszenia czekamy do niedzieli 1 grudnia 2024 r.
W przypadku pytań prosimy o kontakt.
Przykładowy wzór: