PRZYJMOWANIE ZGŁOSZEŃ POMYSŁÓW DO BUDŻETU RADY DZIELNICY CHEŁM NA ROK 2021
Rada Dzielnicy Chełm rozpoczęła przyjmowanie zgłoszeń do budżetu Rady na 2021 rok.
Zgłaszane inicjatywy powinny dotyczyć wspierania lokalnych inicjatyw i organizowania wydarzeń z zakresu: poprawy bezpieczeństwa i porządku, poprawy jakości życia mieszkańców, kultury, edukacji, rekreacji, integracji mieszkańców, ochrony zdrowia, utrzymania i rozwoju infrastruktury, realizacji drobnych inwestycji.
Zgłaszane inicjatywy muszą zostać zrealizowane w 2021 roku.
Pomysł dotyczący inwestycji musi być możliwy do realizacji na terenach należących do Miasta Gdańska.
Jak zgłosić swój pomysł?
– mailowo na adres: radachelm@gmail.com;
– poprzez Facebooka: www.facebook.com/RadaChelm;
– listownie / do skrzynki pocztowej na adres: Rada Dzielnicy Chełm, ul. Cebertowicza 3-5, 80-809 Gdańsk.
Zgłoszenia pomysłów przekazywane w innej formie mogą zostać pominięte.
Do kiedy można zgłaszać pomysły?
Na zgłoszenia czekamy końca listopada 2020 r.
Od 7 grudnia 2019 r. do 21 grudnia 2020 r. Rada Dzielnicy Chełm przeprowadzi konsultacje społeczne w sprawie proponowanej uchwały budżetowej na rok 2021.
W przypadku pytań prosimy o kontakt.
Przykładowy wzór: